[Sucdepoma] Incidencia en actualitzar iphone

Laura Garcia lagarciama en gmail.com
Jue Nov 9 10:54:31 PST 2017

Hola,  us escric perque tinc un problema despres d haver  actualitzat  el meu iphone 6  a la versio ios 11,1  ara no em funcionen algunes aplicacions per exemple  el temps ja no em diu la temperatura actual. No se si algu sap si es pot cfer alguna cosa

Gracies com sempre  i

Enviado desde mi iPhone