[Sucdepoma] problema amb textedit

Gemma Pleixats Mateu gemmaplei en hotmail.com
Mar Nov 10 13:32:58 PST 2015

Bona nit a tothom,

Aquesta és una pregunta  pels usuaris de mac. Si em podeu  orientar sobre
com solucionar el que em passa, , em serà de gran ajuda.

Amb el processador text edit, segons com, el voiceover deixa de parlar
mentre estic escrivint. Em deixa guardar l’arxiu, i si tanco l’aplicació i
torno a obrir el document, sembla que funciona bé, però  quant torno a
començar a escriure, el voiceover torna a deixar de llegir el que hi havia
redactat i el que estic redactant.
És a dir, que puc continuar escrivint, però  sense que el voiceover digui
res, i tampoc sense poder  revisar el que  hi havia escrit  fins al moment
amb les fletxes.
No obstant, no és que deixi de funcionar del tot, perquè deixa guardar i em
diu  que ho guarda.
No entenc  gens perquè pot passar, ja que al principi d’utilitzar-ho, sembla
que va bé. Comença a passar al cap d’una estona.

Sóc una usuària molt inexperta de mac, i potser he tocat alguna cosa que no
havia de tocar.
Sabríeu  dir-me com ho puc fer perquè això no em torni a passar?
O potser  és millor que intenti utilitzar un altre processador de textos?

Moltes gràcies.

Gemma