[Sucdepoma] Sobre la modalitat d'escriptura en l'Iphone

xcp en accesodirecto.net xcp en accesodirecto.net
Lun Jun 8 08:21:52 PDT 2015

Hola, Marc,
Diria, si t'he entès bé, que no es pot fer el que demanes.
Respecte del que teu estudi de mercat sobre l'Apple Watch, tot i que si que és veritat el que comentes, que el preu és força alt, el rellotge és força llaminer i, a més, et sorprendries de la quantitat de frikis impenitents que poblen el nostre ric i variat grup, estimat Marc. El que a algú li pot semblar prohibitiu, per algú altre pot ser engrescador. Sociològicament som un grup molt variat, digne d'estudi, diria jo, i em sembla terriblement arriscat, encara que no descabellat, afirmar amb la seguretat que ho fas tu, que no hi haurà suqueros que posseiran un d'aquests estris pel canell. No t'estranyi, fins i tot,amic Marc, veure alguna bella suquera adornant-se amb un d'aquests d'or i pedreria.
Salut,

Xavi