[Sucdepoma] Sobre la modalitat d'escriptura en l'Iphone

Marc Sarrato marcsarrato en gmail.com
Lun Jun 8 00:49:31 PDT 2015

Hola suqueros!!

Hi hauria possibilitat d'escriure un text en l'Iphone de manera que en
lloc d'haver línies amb el retorn, es puguin separar trossos de text
fent flic a la dreta o a l'esquerra? Si escric en les notes, jo puc
fer línies amb el retorn però el rotor només deixa fer caracters i
paraules. HI hauria alguna manera de poder fer, o línies o flics dreta
o esquerra?

Per cert, em sembla que l'Apple Watch té un preu excessivament
prohibitiu per tenir-lo així com així... Crec que la immensa majoria
de vosaltres no el tindrà... I per descomptat que jo tampoc.