[Sucdepoma] Sobre la modalitat d'escriptura en l'Iphone

marcsarrato en gmail.com marcsarrato en gmail.com
Jue Jun 11 11:27:53 PDT 2015

Hola de nou!!

Al final he descobert que des de les notes sí que hi ha l'opció de les línies en el rotor, cosa que abans no passava. És possible que sigui degut a l'última actualització de l'Ios. Per tant, jja tinc el problema resolt.

Enviado desde mi iPhone