[Sucdepoma] Sol·licitud col·laboració estudiant espanyol en Universitat d'Holanda per a entrevista desenvolupo assistent de mobilitat persones cegues per a interiors

Ricardo Abad ricardoabad222 en gmail.com
Mar Mar 12 10:04:42 PDT 2024

Hola amics i amigues de SucDePoma,

Us deixo la sol·licitud que comento en l'assumpte. Al meu ja m'han realitzat
l'entrevista. Vaig contactar amb Juan via WhatsApp i vam convenir un dia per

a realitzar-la. En preguntar-li ahir que tal els anava, em va dir que
necessitarien més persones amb discapacitat visual per a entrevistar-les.
Són gent

maca i el projecte és interessant, així que us animo que participeu.
Gràcies.

“Hola. Em dic Juan Pintado Benavent. Soc un estudiant espanyol a Holanda i
estic treballant amb altres tres companys per a crear un producte que ajudi

a la gent cega o amb discapacitat visual en el sector de la navegació en
espais tancats. Per a això, sabem que el més important és dissenyar amb
vosaltres,

no per a vosaltres. Per tant, en la fase inicial del nostre projecte, volem
aprendre tot el que puguem sobre les vostres necessitats i el que trobeu a

faltar, mitjançant entrevistes.

Si esteu disposats a concedir-me una entrevista no dubteu a contactar-me.

Número: +34 617365764

Gràcies!”.

Salutacions,

Ricardo

Ara en castellá:

Solicitud colaboración estudiante español en Universidad de Holanda para
entrevista desarrollo asistente de movilidad personas ciegas para interiores

Hola amigas y amigos, de SucDePoma,

Os dejo la solicitud que comento en el asunto.  A mi ya me han realizado la
entrevista. Contacté con Juan vía WhatsApp y convinimos un día para
realizarla. Al preguntarle ayer que tal les iba, me dijo que necesitarían
más personas con discapacidad visual para entrevistarlas. Son gente maja y
el proyecto es interesante, así que os animo a que participéis. Gracias.

“Hola. Me llamo Juan Pintado Benavent. Soy un estudiante español en Holanda
y estoy trabajando con otros tres compañeros para crear un producto que
ayude a la gente ciega o con discapacidad visual en el sector de la
navegación en espacios cerrados. Para ello, sabemos que lo más importante es
diseñar con vosotros, no para vosotros. Por lo tanto, en la fase inicial de
nuestro proyecto, queremos aprender todo lo que podamos sobre vuestras
necesidades y lo que echáis en falta, mediante entrevistas.

Si estáis dispuestos a concederme una entrevista no dudéis en contactarme.

Número: +34 617365764

¡Gracias!”.

Saludos,

Ricardo