[Sucdepoma] Consulta sobre aplicació Per escanejar des del mòbil a una impressora en línia

frederic raventos monjo freramon en icloud.com
Mar Jun 6 05:38:28 PDT 2017

Hola Tere: si, aquest aplicació es la que tin jo, pero diu que en teoria no es pot escanejar desde la impresora pero si desde la cámara, pero seguiré provant. Gracies i salutacións.

Enviado desde mi iPad