[Sucdepoma] Consulta sobre aplicació Per escanejar des del mòbil a una impressora en línia

Tere Codina teresacodina en gmail.com
Mar Jun 6 03:58:47 PDT 2017

Hola Frederic:
Jo tinc una aplicació que permet imprimir, escanejar i més coses, però l’única que faig servir és imprimir i per això no recordo gaire com funciona.

A l’appstore vaig escriure HP però en pantalla posa AiO remote.
El que et volia dir és que a la part de baix hi ha cinc ítems sense etiquetar, potser tens una d’aquestes etiquetes, posem imprimir, seleccionada i la d’escanejar no està seleccionada.

Investiga per aquests 5 items perquè m’estranya que si pots imprimir no puguis escanejar.

Sort Company!

De: frederic raventos monjo
Enviado: lunes, 5 de junio de 2017 14:21
Para: sucdepoma en lists.sucdepoma.org
Asunto: [Sucdepoma] Consulta sobre aplicació Per escanejar des del mòbil a una impressora en línia

Salutacions llista, ni comprat un multifunció hache P que el tinc connectat a la xarxa, sé que s'ha comentat que hi ha alguna aplicació per escanejar des del mòbil a la Impreshora,, I baixat una aplicació de HP però aquesta no em permet escanejar, només em permet imprimir. Quina aplicació em recomanaria-ho per poder escanejar? Salutacions i fins aviat