[Sucdepoma] Spotify sense connexió amb el PC

Xavier Ciscar xcp en accesodirecto.net
Sab Sep 19 10:15:20 PDT 2015

Hola Marc,

Jo tinc Spotify de pagament i per suposat que pots tenir música al mòbil sense connexió i sense passar pel PC. Només t'has d'assegurar de connectar-te un cop al mes per que es vagi renovant.

Una abraçada