[Sucdepoma] Spotify sense connexió amb el PC

marcsarrato en gmail.com marcsarrato en gmail.com
Sab Sep 19 09:33:13 PDT 2015

Hola llistaires!!

Ara q ja se m'acaba la subscripció a l'Apple Music, voldria preguntar si l'Spotify de pagament també inclou una opció q permeti descarregar música al mòbil i sense l'ordinador.

També entenc q en la darrera versiò del Whatsapp no es poden esborrar els chats dins d'una llista de difusió.

I per acabar, dir-vos q tinc moltes ganes d'instal·lar-me l'Ios nou, però m'esperaré encara uns dies fins q pugui tenir més seguretat q les aplicacions em puguin funcionar correctament.