[Sucdepoma] Taller de twitter

laura garcia lagarciama en gmail.com
Jue Jun 11 06:09:32 PDT 2015

 hola, disculpeu  la pregunta.  Darrerament  no puc anar a  les
sessions de suc de poma i voldria saber  si el taller del dimecres
s'enregistrarà  com es va fer amb el de  Facebook  . No sé  si  el
dimecres  tinc clase i  el problema és que si  hi ha clase  no hi puc
anar i  la veritat  em fa pena perdre'm un taller  tan interessant!

Cordialment