[Sucdepoma] Spotify con la nueva versión de iOS

marcsarrato en gmail.com marcsarrato en gmail.com
Sab Ago 10 09:36:19 PDT 2019

Hola llista!! Tot i que jo encara tinc l'Ios 10 he tingut incidències semblants amb les llistes de reproducció. Mentrestant no reporteu suggereixo el següent: quan arribeu a "aleatori" feu flics a l'esquerra, i llavors us sortiran les cançons que les podeu seleccionar fent flicks a l'esquerra, relliscant tres dits avall o fins i tot fent un únic toc a la pantalla per a recuperar la darrera posició. Espero haver-vos estat d'utilitat. Bon estiu!!

Enviat des del meu iPhone

El 6 ag 2019, a les 22:01, Tere Codina <teresacodina en gmail.com> va escriure: