[Sucdepoma] Preguntes i Saludos

Info SucDePoma info en sucdepoma.org
Dom Jun 9 09:53:00 PDT 2019

Bona tarda com em va dir en Jaume sou un grup que pot ser que donat que estic lluny em podeu aclarir alguns dubtes encara que sóc afiliat A l?onze de Terrassa. Normalment llegeixo els llibres amb el sistema Deysi la meva pregunta és com ho faig per llegir el sistema tele és possible llegir-los amb veu?
Vaig parlar amb l l?Armand referent a una aplicació per poder llegir etiquetes i documents algú em pot dir algo sobre aquesta aplicació i de quina manera me la puc baixar.
 Amb el VoiceOver de quina manera s?esborren més ràpid els correus?
Com veureu són preguntes simples però que em poden ajudar molt jo tinc resta visual, moltes gràcies Francisco José