[Sucdepoma] No actualitzeu l'Spotifi per al Ios

Marc Sarrato marcsarrato en gmail.com
Mar Feb 12 00:37:30 PST 2019

Ara mateix estan fent una reestructuració de l'aplicació, i quan es
 miren els àlbums de cada artista no s'indica l'any, en les noves
 versions. Jo ja ho he comunicat als desenvolupadors, però mentrestant
 us aconsello que no actualitzeu.

Ara mateix estan fent una reestructuració de l'aplicació, i quan
entreu als àlvums de qualsevol artista no surt l'any de publicació de
cada àlvum com abans. Jo ja ho he comunicat als desenvolupadors