[Sucdepoma] Pregunta sobre la app Juegos ONCE

Josep josepdecanserrells en gmail.com
Lun Ago 14 12:21:01 PDT 2017

 Hola, pots probar varies coses una reiniciar el telèfon apretant al mateix tems el botó  d'inici i   el de  parar  el   mòbil Durant 10 segons i després durant quatre segons per tornar-lo a engegar. I la segona opció és esborra l'aplicació i després tornar-la a descarregar, ara et poso a l'enllaç per tornar-la a

descarregar  ,
JuegosONCE por ONCE
https://appsto.re/es/cdq6E.i

Enviat des-de l'iPhone!