[Sucdepoma] Fwd: Tinc una incidència amb les fotos de l'iPhone

Josep josepdecanserrells en gmail.com
Lun Mar 13 10:40:51 PDT 2017

Hola, tan sols tens que desactivar el invertir colors treure la pantalla que tens amb fondo negre i lletra blanca un cop vegis la pantalla normal les fotos també les veuràs normal vinga que vagi bé

Enviat des-de l'iPhone!