[Sucdepoma] Consulta sobre aplicació Per escanejar des del mòbil a una impressora en línia

frederic raventos monjo freramon en icloud.com
Lun Jun 5 05:20:23 PDT 2017

Salutacions llista, ni comprat un multifunció hache P que el tinc connectat a la xarxa, sé que s'ha comentat que hi ha alguna aplicació per escanejar des del mòbil a la Impreshora,, I baixat una aplicació de HP però aquesta no em permet escanejar, només em permet imprimir. Quina aplicació em recomanaria-ho per poder escanejar? Salutacions i fins aviat