[Sucdepoma] Sobre la pàgina del correu de gmail amb iPhone

Ana Andreu anandreu11 en gmail.com
Dom Sep 25 03:28:05 PDT 2016

Hola,

Ahir necessitava llegir un misatge que tinc en un compte de correu de gmail,
amb un iPhone.

No tinc configurat el correu, perquè tinc massa trànsit de misatges i això
ho faig amb l’ordinador.

Resulta que vaig obrir el Safari, vaig anar a la pàgina de google i vaig
anar a la meva compta de gmail.

Quan ho vaig aconseguir, podia llegir els misatges tancats, és a dir, de qui
són, l’assumpte i la data, etc, però no hi havia forma de poder obrir-los.
Quan li donava la gana, m’obria un altre que no era el que jo havia
seleccionat.

En fi, un desastre. O jo no ho sé fer o no és totalment accessible.

Ah, quan vaig aconseguir entrar a la pàgina, em va sortir un misatge que em
deia que fes servir la versió mòvil, i així ho vaig fer.

He de dir que tinc un iphone 6, amb la versió 10.0.2 de IOS, és a dir
l’última de totes, i faig servir VoiceOver.

Algú se li acut la sol·lució? O realment és que no és accessible?

No m’interessa tenir configurada aquesta adreça de correu al e.mail de
l’iPhone ni m’agradaria instal·lar l’aplicació de gmail, perquè ja ho faig
amb l’ordinador com he dit abans.

Moltes gràcies!!!

Ana