[Sucdepoma] No trobo la barra d'eines a les notes

marcsarrato en gmail.com marcsarrato en gmail.com
Mie Oct 7 11:16:24 PDT 2015

A mi no m'apareix. Oi que seràs a l'Once demà dijous a la tarda? Si hi ets et vindré a veure cap a les set.

Enviat des del meu iPhone

El 7 oct 2015, a les 18:15, Ana Andreu <anandreu11 en gmail.com> va escriure: