[Sucdepoma] Resultats finals sobre les notes

marcsarrato en gmail.com marcsarrato en gmail.com
Mar Oct 27 08:19:52 PDT 2015

Hola suqueros!!

Us vaig dir que en l'aplicació de les notes no em sortia la barra d'eines. Doncs arran d'això vaig parlar amb dos tècnics de l'Apple. El primer, després de diverses provatures on hi havia fins i tot la intervenció d'un vident, va concloure que l'única opció, tot i ser una mica fatídica, era reiniciar l'Iphone. No vaig perdre les dades però sí la meva configuració personal i les contrasenyes wifi. Tot i amb això la barra seguia sense aparéixer.
Finalment el segon tècnic va donar amb el clau: totes les notes les tenia en el compte de Gmail. Un cop es redactava o migrava en el compte d'Icloud o Iphone llavors sí que apareixia la barra d'eines!!

Però no tot es va acabar aquí. El meu objectiu era poder crear capçaleres que després pugués llegir amb el rotor al igual que si es tractés d'una pàgina web. Efectivament es poden fer capçaleres, però de seguit em vaig sorprendre en comprovar que es tracta d'un recurs purament visual i estilístic i que el rotor no les identifica.
Al final el que vaig fer va ser dividir aquesta nota llarga en nou o deu notes diferents mitjançant el procés de seleccionar, copiar i enganxar, cosa que només es pot fer amb l'Ios nou. De tota manera, cal advertir que jo només domino i controlo perfectament la selecció de text quan el teclat està desplegat, talment com quan haguem d'escriure.

Enviado desde mi iPhone